Horaris

El nostre horari ofereix temps perquè els nens i nenes participin tant en activitats en grup com en activitats independents.

Aula d’acollida:

de 8:00h a 8:40h

L’acollida és un moment per a saludar a tothom i començar el nostre dia.

Horari Habitual:

Mati de 8:45h a 12:45h
Tarda de 15:00h a 17:00h

Una varietat d’activitats lectives i no lectives adequades al desenvolupament que fomenten l’aprenentatge en totes les àrees del desenvolupament.

Servei de menjador:

de 13:00h a 15:00h

La nostra cuina pròpia es caracteritza per la seva versatilitat a l’hora de confeccionar menús, sempre sota supervisió del pediatre del centre, fent d’ella una cuina casolana i nutricionalment equilibrada.

Calendari escolar

Inici de curs

6 de setembre de 2023

Vacances de Nadal:

21 desembre 2023 al 7 de gener 2024

Final de curs

21 de juny de 2024

Terminis

Si voleu estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, heu de tenir en compte els següents aspectes:

• El procés de PREINSCRIPCIÓ escolar de l’Educació  Infantil i Primària, serà del 6 al 20 de març.  I  la formalització de la MATRÍCULA, serà del 18 al 26 de juny.
  • Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que heu de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.
  • Així, heu d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

Preinscripció

Dates i de  gestions específiques de cada moment del procés de preiscripció.

24 de febrer: Jornada de Portes Obertes.

Trobada presencial per conèixer l’escola i l’oferta educativa.

3 de març del 2024:

Publicació del nombre de places escolars.

Del 6 al 20 de març de 2024:

Presentació de la sol.licitud de Preinscripció.

Fins al 22 d'abril de 2024:

Presentació de documentació acreditativa.

21 d'abril de 2024:

Llista de sol.licituds amb la puntuació provisional.

Del 21 al 27 d'abril de 2024:

Presentació de reclamacions.

3 de maig de 2024:

Publicació de la llista de sol.licituds amb la puntuació i el número de desempat.

9 de maig de 2024:

Sorteig de per resoldre les sol.licituds de preinscripció empatades en punts.

11 de maig de 2024:

Llista ordenada definitiva.

Del 29 de maig al 1 de juny de 2024:

Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.

9 de juny de 2024:

Oferta final de places escolars.

12 de juny de 2024:

Llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

Del 18 al 26 de juny de 2024: matriculació.

Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària. Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada.

Escolteu el podcast per conèixer els detalls del calendari: